środa, 30 lipca 2014

Zapowiedź Love Me Again

- Wiesz kim jestem ?
- Nie.
- Kochasz mnie ?
- Nie.
- Więc sprawię, że znów mnie pokochasz.

Okropny wypadek sprawił, że Emily zapomniała o wszystkim , nie pamiętała nikogo. W tym Louis'a. Więc, co się stanie 3 lata później , Louis będzie mógł, nareszcie, znaleźć Emily ? Co odkryje ? Albo kogo ?
Świat połączył ich razem, raz, przeciw wszystkiemu i wszystkim. Czy zrobi to ponownie ?


________________________________
A więc to jest krótka zapowiedź drugiej części. Mam nadzieję ,że Wam się spodoba i że nie możecie się doczekać, tak samo jak ja . Piszcie co Wam się najbardziej podobało w tej części i co sądzicie o całym opowiadaniu.

Statystyki :
Postów : 42
Wyświetleń : 13.803
Komentarzy : 201
Obserwatorów : 21

Dziękuję Wam za Wszystkie komentarze, wyświetlenia no i oczywiście za to, że czytacie tego bloga ! :)
 Póki co nie dostałam jeszcze pozwolenia od autorki, więc wciąż muszę czekać. Jeśli uzyskam zgodę pierwszy rozdział pojawi się 1 września :) x

EDIT : DOSTAŁAM ZGODĘ !

7 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaaaa,!!!! :-). Masz zgodę :D nawet nie wiesz jak się cieszę :3. Straci pamięć?!?? O.M.GO masakra. Nie mogę się doczekać. Jeszcze tylko miesiąc <3333 kocham cię miśka :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaale zajebiscie!!! To będzie bardzo ciekawe ... przynajmniej tak mi się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. już się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybciutko dodawaj nexta czekam niecierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  5. podasz linka jak coś zapowiada sie bardzo interesująco

    OdpowiedzUsuń
  6. Założę się, że 3 lata później ona będzie miała chłopaka jej mamuśka będzie szczerzyć japę, a Emily nie będzie wcale szczęśliwa, bo będzie jej brakowało Louisa o czym nie będzie zdawać sobie sprawy.... Ale w końcu się spotkają i będą razem...
    Mam nadzieję, że to nie tylko moje marzenia, bo nie wyobrażam sobie, że może nie być happy endu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z tobą w 100%
      ale chce jednak żeby to nie było takie przewidywalne : > ...
      uuuuuuuuuuuuuuuu ed

      Usuń